Bushumör...

...är jag på nu.

Väldigt mkt bushumör faktiskt, känner för att hoppa runt, leka och bråka med någon! Fast just nu är det inte så mycket att göra något åt, jag har ingen att bråka med. Ska snart promenera mig ner till Tumba och låna en bok till Emelie och sedan vidare till Gunilla på middag igen. Idag serveras det surströmming, hon lyckades övertyga mig om att man måste pröva en gång i livet iaf så det får väl bli idag.

Helgen var grym! Fredagen var jag med Jessie och Rebecka och sen var det bara ta det lugnt och skriva lite. Lördagen spenderades med att baka sockerkaka, se på Robin Hood och fixa lite i mitt rum. Sedan ringde telefonen och Bråk övertalade mig att gå på bio med henne och Sas. Vi såg Inception, den var så sjukt bra! Den hade otroligt elakt och irriterande slut, men hela filmen igenom satt jag på helspänn och jag och Sas satt och klamrade oss fast i varandra efter halva filmen ungefär.
Söndagen spenderades med Lisa och gå igenom mina garderober och sedan med middag hemma hos Gunilla!

Nej, nu måste jag pysa iväg inser jag när jag ser på klockan!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0