En riktig man...

...har jag idag fått beskrivet för mig till viss del.

En av mina bästa killkompisar smsade mig nu ikväll och berättade om en insikt han nått, en viktig och otroligt meningsfull insikt. Jag blev så glad för tjejen som jag vet har fått honom att nå denna insikt, hon har fått en otroligt bra kille!

"En riktig man älskar inte en miljon kvinnor, en riktig man älskar en kvinna på en miljon sätt"

Den mannen som lever med den insikten kommer att göra allt för kvinnan han älskar, han kommer göra allt för att det ska gå bra och för att hon ska vara lycklig även om meningsskiljaktigheter alltid kommer att finnas, men den starka kärleken till just henne kommer alltid göra att de hittar tillbaka till varandra. Förutsatt att hans kvinna har samma insikt när det handlar om män.
Jag insåg just detta för ett tag sedan, men har väl inte träffat just han med stort H än. Fast jag antar att det också kommer en dag, han finns säkert där ute någonstans.

Jag vet i alla fall att jag vill ha en man med samma inställning till kärlek som min vän har! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0