Musikorgasm...

...med gåshud, knän som är på väg att vika sig och hela kitet.

Det upplevde jag igår kväll när jag var på jobbet! När vi gick för att banka hörde vi att det var tAKiDa som spelade inne på arenan, men med alla pengar så ville vi inte gå in och titta. När vi sedan hade bankat och loggat ut så var jag och Veran på väg från jobbet när jag bara tvärstannade, lyssnade och sen sprang mot närmaste dörr. tAKiDa stod fortfarande på scen och precis då spelade de Curly Sue! Jag bara stod där, blev helt paralyserad och gåshuden spreds över hela kroppen och knäna var på väg att vika sig. De var så fantastiskt bra och jag var helt salig!!

Sedan åkte jag och Jessie hem till oss och firade Niklas 18årsdag så det blev sent, men det var det värt!
Idag vaknade jag vid halv tolv och klev upp och åt lunch på en gång. Kyckling och potatissallad med brownie till efterrätt, MUMS är allt jag har att säga om den saken!
Jessie har varit här hela dagen typ, vi har tittat på lägenheter och haft hur trevligt som helst. Vi åt avokadosallad från Robbans Pizza till middag, det var väääääldigt gott!
Nu däremot är jag trött, ska bara packa ihop sakerna jag behöver för skolstarten och mitt gympass med Veran imorgon och sedan krypa ner i sängen!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0