En mysig söndag...

...har jag faktiskt haft idag.

Började dagen med frukost tillsammans med pappa innan han åkte och mötte mamma för att köpa julklappar och när han åkte kröp jag ner i sängen och sov en stund till innan jag klev upp och gjorde mig klar för jobbet.
På jobbet var det lugnt och skönt, var ingen panik och det var ganska okej mängd kunder. Var ganska mycket dötid dock och vi hann med mycket städning och sådant så det gick fort att stänga kiosken. Fick även det stora nöjet att träffa Basse och hans fästmö idag, de var och tittade på Luciakonserten.
Väl hemma igen åt jag middag med pappa och tittade på Bones innan jag fixade det sista med praktikrapporten och kollade hur väl mitt schema stämmer överens med det jag skrivit upp i början av terminen. Vilket var tur, annars hade jag åkt till fel plats till fel tid imorgon när skolan drar igång igen!

Nu ska jag nog krypa ner i sängen igen och läsa lite.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0