Ny vecka, ny kurs och redan trött!

Det sammanfattar nog väldigt mkt de två dagarna som hittills gått på denna vecka.
Jag känner mig trött och ganska sliten, den nya kursen är väl helt okej, men nu börjar jag helt klart längta efter våren och lite solsken.

Helgen var jätte trevlig och i söndags var det alldeles underbart, vi hade det hur bra som helst. Filmen var rolig, sushin blev okej och vi hade en kanonmysig dag bara jag och Robert.
Jag känner mig dock lite för trött för att skriva något nu, men ville ändå visa att jag lever.

Nu ska jag läsa lite kurslitteratur och sen vill jag hinna ladda upp bilder för framkallning också. Mamma kommer hem med semlor också snart! *mums*
Försöka sova tidigt ikväll så jag orkar någorlunda med morgondag och alltid.

Måste bara säga att jag ska på massage imorn!! Ska bli så skönt, kommer antagligen ha ont i hela kroppen efteråt, men det kommer bli bra i slutändan!
Och så måste jag tacka för boktipsen jag fick som respons på förra inlägget, ska garanterat ta tag i Landet Deverry-böckerna när jag hinner eftersom jag läst första boken för flera år sedan.
Nu, tillbaka till skolböckerna!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Inget Sagan om Isfolket? :(

Den serien är ju superduper bra :)

2010-02-16 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0