Gäsp!

Ja, här sitter jag och gäspar. Jag vet inte vad som hände, jag som kände mig så pigg och utvilad i morse trots att jag sov ganska dåligt och låg vaken i omgångar, men på tåget hem var jag på väg att somna. Helt hopplöst!

Det har iaf varit en trevlig dag som började med frukost på MuffinsFabriken i Skanstull med Veran och Katayun. Félicia var sjuk så hon fick en muffin på take-away av Katayun sedan.
Sedan var det föreläsning om hanteringen av alkoholproblem inom socialtjänsten, spännande ämne, men vet inte om jag var så upplagd för att sitta på föreläsning idag, kände mig mestadels rastlös.
Lunch med Mari blev det innan seminarierna och återigen hade vi en rätt bra seminariegrupp och diskuterade en del. Skönt denna gång var att ena läraren var mer på att man faktiskt skulle säga nånting iaf, tidigare har man kunnat tiga sig igenom seminarierna om man velat vilket jag inte tycker uppfyller betygskriterierna för aktivt deltagande i seminarierna.
Nu är det iaf snart dags att gå ner till bussen och åka till simhallen. Blir jag, Veran och Jessie idag också, hur kul som helst! Efter simningen blir det nog bara mat och sedan sängen och sova. Eller det beror lite på, förhoppningsvis får jag fjärde boken i Twilight-serien idag så då måste jag väl läsa ett kapitel eller två i den också.

Nej, nu ska jag ta det lite lugnt en stund och sen pysa iväg.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0