Lugn söndag

Sitter just nu i KistaRoberts skola med Roberts dator och väntar på att han ska bli klar med lite saker så vi kan gå och handla och fixa mat och sånt hemma.
Idag har jag varit i kyrkan fram tills kvart över två, tog mig ur sängen och åkte iväg till mässan, som också visade sig vara ett välkomnande för det nya kyrkorådet så det fanns någon jag kände där.
Efteråt satt jag och Gunilla och fikade och pratade en massa innan Daniel höll sitt föredrag. Dock var jag den enda ledaren som var där, vilket kändes lite konstigt eftersom de sa att de vill att man kommer på dem.
Föredraget var intressant, men luften var dålig och stolarna obekväma så nu har jag ont i ryggen och i huvudet :P
Nej, jag ska väl smyga och pussa lite på Robert nu och försöka få honom att bli klar så vi kan gå hem och förhoppningsvis boka flygbiljetter och hotell... *hihi*

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0