Onsdag eftermiddag

Jaa, och jag har hittills varit väldigt duktig den här veckan, tränat tre ggr och pluggat en del, samt umgåtts med Robert.
Idag var det slutseminarium på kursen med opponering och sånt. Det gick väldigt bra och vi fick rapporten godkänd så nu är den utskickad till arbetsplatsen där vi gjorde fältstudier.
I eftermiddag så tänker jag unna mig att ligga i sängen och läsa första boken i Twilight-serien. Jag förstår helt plötsligt hysterin kring dem, de är väldigt bra skrivna och man fastnar från första sidan. Trevligt med en ny bokserie, när den är avklarad blir det väl att fortsätta med de Eddings-böcker jag inte läst än trots att de stått i bokhyllan i flera år :P

Får väl se om jag eventuellt åker till Kista på studentpub ikväll, beror helt på om jag orkar ta mig nånstans, just nu känns det väldigt bra att bara ligga på sängen. Plus att min käre pojkvän faktiskt jobbar puben så han kommer inte ha tid med mig. Fast jag har ju alltid Lisa, men vi får väl se, jag trivs som sagt rätt bra i sängen med boken just nu. Det är avslappnande om inte annat :)

Vet ni en sak förresten? Robert och jag har varit tillsammans i 8 månader på fredag! Tiden går fort när man har roligt <3

Nej, nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva så jag ska väl fortsätta läsa och vila lite :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är! Och stanna hemma och läsa lät riktigt mysigt^^ Måste erkänna att jag var busig och stannade hemma igårkväll också, men orkade verkligen inte bege mig ut igen...

Ses imorgon! :)

kramar

2010-01-14 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0