Resan är bokad...

...och jag längtar så!

Vi har bokat hotellet och köpt flygbiljetterna, nu är det bara planeringen av dagarna och spara fickpengarna kvar och sedan bär det av den 12e maj!
Jag och Robert ska åka till Paris och vara där i fyra dagar för att fira vår 1årsdag! Jag längtar, kommer bli helt fantastiskt! Fyra dagar bara han och jag, inga mobiler, inga datorer, inget jobb och ingen skola. Bara kvalitétstid och möjlighet att ta hand om varandra, eller okej då, kanske att man spenderar lite tid på planet till att plugga, det är ju trots allt fem timmars flygtid totalt. *hihi*

Det här är galet, det känns så verkligt helt plötsligt. Visst att vi i flera månader har pratat om att vi ska åka till Paris till vår 1årsdag, men nu är det verkligen på riktigt, vi ska faktiskt åka och vi har faktiskt köpt biljetterna och bokat hotellet så allt sådant står där och väntar på oss när vi kommer fram.
Jag är lycklig med Robert, det kanske märks? <3

Nej, nu ska jag sova så jag förhoppningsvis blir av med huvudvärken som plågat mig sedan igår.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0