Skriva, skriva, skriva...

...tills fingrarna blöder!

Nej, riktigt så långt kanske vi inte ska gå, men det känns nästan så just nu faktiskt. Jag har flyttat in hos Veran den här veckan, dels för att skriva hemtenta och dels för att mamma är på begravning i Finland och inte kommer hem förrän på torsdag morgon. Det roligaste var ju nästan att Dan förklarade för mig att jag är så välkommen att bo här så länge jag känner för det, bara jag lämnar plats för släkten från Göteborg från och med på lördag, men då kommer jag ju ha flyttat hem igen *haha*

Idag har vi suttit i flera timmar och skrivit redan, men det är nog ganska bra för det går ju helt klart framåt när man gör så. Snart kanske det är dags för lunch om vi orkar ta oss upp för trappan, men vi ska väl fortsätta skriva lite till först.
Vi kör på tentaplugg med godis, kakor, vatten och böcker och papper utspridda i hela soffan och varsin dator i knät. Då blir man ju faktiskt ganska effektiv när man kan sprida ut sig så man hela tiden ser den största mängden papper utan några större problem.

Nej nu tillbaka till Isak och yttrandet till åklagaren om honom som jag ska fantisera ihop och skriva.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0