Dra täcket över huvudet...

...känns just nu som en bra idé.
Dra täcket över huvudet och inte krypa fram förrän jag vet var jag står och vad som händer.

Det är just nu lite för mkt som händer runt omkring mig, saker som inte går som de borde och sådant. Så jag vet inte hur mycket jag kommer orka skriva just nu, som sagt skriver jag mindre i svackor.
Dock så är helgen ursäktad eftersom jag imorn åker till Robert och myser massor med denna underbara man som jag faktiskt har privilegiet att kalla för mig och fredag-lördag jobbar jag MelodifestivalenGloben! Söndag ska jag nog sooooova och hänga med pappsen och då blir det inte heller mkt skrivet på bloggen.

Sååå, jag återkommer nästa vecka,
kanske innan, men nästa vecka ska nog humörsvackan ha vänt och jag ska ha hittat tillbaka!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie of Course!

Sov gott!

Ses på Fredag :D

2010-03-10 @ 23:53:31
URL: http://hjulan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0