helg, Helg, HELG...

...men jag längtar redan till måndag! *haha*

Nu är det helg! Jag sitter på sängen och ska lägga mig och läsa lite Schlytter innan farbror Bosse och Ylva kommer om ungefär 40 minuter, tänkte bara skriva några rader först!
Igår bakade jag och Robert kladdkaka som blev jätte god, såg Benjamin Buttons otroliga liv som fick mig att gråta floder och hade det bara allmänt mys. Det var en bra kväll helt enkelt!

Idag hade vi seminarium om Bauböcks integrationsmodell, det var lite svårt, men kändes ändå som att något fastnade eftersom vi sedan under intervjun på en introduktionsenhet i Sthlm kunde koppla mycket av det som sas till just Bauböcks modell!
När jag kom hem låg det ett paket från CDON och väntade på mig... Det innehöll specialutgåvan av New Moon!!! Jag har insett att jag nog minsann har lite Twilight-abstinens efter att jag läste ut böckerna för snart en och en halv månad sedan, satt nämligen med gåshud på armarna när jag hade filmen i handen. *hehe*
Däremot får jag inte se den än eftersom jag lovat Veran att vi ska se den tillsammans eftersom ingen av oss var och såg den på bio. Meeen vi har löst problemet; vi ska se båda filmerna på måndag istället för att plugga *mohahaha* Känner att vi är lite busiga, men så är det, vi kom på att vi får plugga lite i helgen och sen ha plugg-undantag för att se Twilight och New Moon på måndag!

Imorn ska jag en sväng till jobbet och gå informationsmöte med tillståndsmyndigheten och sen promenera med Molle innan det blir filmkväll hos Veran med Stieg Larsson-filmerna och trevliga tjejer som sällskap!

Söndag ska jag nog plugga på förmiddagen och sen tror jag minsann att jag åker till Robert på eftermiddagen och umgås med honom lite *hihi*

Nej, nu kom Bosse och Ylva lite tidigt så jag ska nog minsann gå och vara lite social! Och min kusin kom så nu ska jag hoppa på henne lite!!! :D
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0