11 dagar...

...kvar till sommarlov!

Jag längtar väldigt mycket efter det här sommarlovet faktiskt, har varit så sjukt mycket att göra innan och efter Paris så jag knappt vetat var jag ska ta vägen. Det var nog väldigt bra att åka iväg de där dagarna så man fick lite lugn och ro, annars hade jag nog vid det här laget brutit ihop med tanke på allt som ska göras hela tiden.
Nu börjar jag dock se slutet på allt skolarbete för några månader! Och efter det så är det ju faktiskt praktik! That's gonna be great!

Idag ska det pluggas och pluggas och simmas. Först på listan står att skriva klart journalanteckningarna som ska lämnas in imorgon och sedan får vi se om jag kanske hinner åka till Tullinge och hämta sakerna jag glömde på vattengympan igår innan det är dags att åka och simma! Förvirrad och stressad över det mesta som jag är så lyckades jag glömma saker där sista gången det var vattengympa!
Det känns för övrigt lite tråkigt, vi har ju gått där så länge nu... Men förhoppningsvis är träningen i Salem bra den också när vi drar igång där i höst!

Nu ska jag fortsätta med mina journalanteckningar!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0