Inte så seriös...

...längre iaf!

Just nu är jag alldeles för fnittrig och fånig för att det ska vara hälsosamt, men jag har iaf roligt!
Nästan allt är packat för Paris, alla andra praktiska detaljer och planering är färdiga. Det kommer bli skönt att komma iväg.
Jag fick precis bekräftat att jag ska möta upp Hannahs kompis Andreas utan Hannah imorn och få böcker av honom som han lånat i Norrtälje till mig och Veran eftersom han uppenbarligen är en väldigt snäll person som hjälper människor han aldrig träffat! Dock sitter jag nu och funderar på hur vi ska känna igen varandra för jag har verkligen ingen aning om hur han ser ut, tror jag iaf. Kanske kan ha sett honom nån sekund nån gång på Centralen nu när jag tänker efter, men det är inte så hjälpsamt när man ska hitta honom bland alla typ 50 000 studenter som faktiskt hänger på Frescati!

Har iaf fått lite nyttiga grejer gjorda idag, t.ex. två föreläsningar, packning, sjukgymnastiken och lite annat plugg. Det här kommer bli kanoners tror jag. Har gjort upp en mer överskådlig lista på vad som ska läsas än vad som fanns i detaljschemat så nu kan jag bocka av allteftersom jag blir klar :)

Nej nu ska jag fortsätta fnittra för mig själv och försöka sova så jag orkar kliva upp tidigt imorn och plugga innan seminariet imorn!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0