R.I.P

Den här dagen hade varit en väldigt bra dag, sedan kom jag hem och fick veta att tant Maire i Finland har dött...
Det känns helt sjukt, jag kan inte tänka mig en sommar på Houtskär utan att man träffar henne minst en gång. Hon har ju liksom alltid varit där, varje sommar sedan jag var liten...
Känns helt galet...

Pluggandet med Veran gick bra idag, gå igenom kläder hos mormor gick också bra och massagen hos Malin var underbar. Så som sagt hade dagen varit väldigt bra fram tills jag kom hem och fick det tråkiga beskedet.
Visst, det är fortfarande en bra dag, men den fick ett lite dämpat slut när jag kom hem.
Nu ska jag nog sova, försöka ska jag iaf göra.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0