Snart är det helg...

...eller nästan iaf ^^

Idag hade vi skräckseminariet på den här kursen, eller ja, det som alla andra målade upp som skräckseminariet, men det var faktiskt inte speciellt farligt. Vi fick bra kritik på vår redovisning och läraren var inte alls lika farlig som alla målat upp honom! Det var ett lärorikt seminarium och det var spännande att höra alla andras redovisningar.
Sedan bar det av till Sten Stures i Gamla stan och träffa Oskar för första gången på över ett år för en kort fika då det hade dykt upp saker han behövde göra plötsligt. Det var trevligt, vi sågs som sagt bara i typ 40 minuter så man hinner inte riktigt ta igen allt som hänt under ett år då, men vi pratade iaf lite och sa att vi ska försöka ses lite oftare nu än med typ 15 månaders mellanrum!
Nu skulle jag träffat ET och eventuellt Jessie egentligen, men ET behövde jobba så det fick bli en annan dag, så nu ska jag väl kanske plugga lite. Eller kanske ta kvällen ledigt och gå ut och promenera lite, vi får väl se!

Imorn är det ledigt så då ska jag försöka skriva nästa inlämningsuppgift och förbereda inför fredagens seminarium. Hoppas bara att de inte kommer och ska fixa i badrummet imorn, då blir det jobbigt att vara här!

Nej nu ska jag nog faktiskt försöka hitta på något att göra!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0