Tänkvärt citat och lite annat

"Don't let anyone make you feel like you don't deserve what you want!"
- Patrick Verona (Heath Ledger) i Tio orsaker att hata dig.

Helt klart ett tänkvärt citat för det är ju sant! Det slog mig igår när jag satt och tittade på filmen att jag aldrig uppfattat att han säger det, eller iaf inte fäst någon större uppmärksamhet vid det trots att jag sett filmen ungefär hundra gånger, men igår hörde jag det och tyckte verkligen att det var värt att uppmärksamma.
Så tänk på det alla ni där ute för det är faktiskt sant! Jag ska iaf själv försöka ta åt mig det och tänka på det oftare, men också försöka ta det till mig lite mer.



Bild lånad från:
www.nypost.com/.../item_5t4cm8T9aNcMGae5fUASmN



Idag var det jobb, LG Hockey Games. Det gick bra trots att det var lite kaos av och till, men nu har jag kommit hem så ska ta en dusch, lägga mig i soffan och kolla nån film och sen sova tidigt idag med! Imorgon är det ju nämligen jobb igen och efter jobbet blir det personalfest med middag och grejer, ska bli sjukt roligt att träffa arbetskamraterna under lite andra omständigheter än jobb.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0