Oj...

...har inte hunnit skriva speciellt mkt de senaste veckorna heller inser jag nu.
Har som sagt rätt mkt att göra och nu lider praktiken mot sitt slut också, bara en vecka kvar efter det här. Väldigt tråkigt, men jag kommer definitivt ha lärt mig mycket av den här tiden!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva, blev nog mest att jag kände att jag behövde skriva nånting. Det har inte hänt mkt sen sist egentligen, inte av sådant som jag känner för att dela med mig av så här offentligt än iaf...

Jobbade 39,5 timmar i helgen däremot! Helt sjukt! Jag är fortfarande helt slut så tänkte bädda ner mig i sängen och sova lite nu snart faktiskt. Helgen som kommer lär också bli rolig, men den får jag skriva mer om vid ett annat tillfälle när bokstäverna inte flyter ihop och jag ser i kors.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0