Jag måste börja titta på Idol...

...insåg jag för ungefär en timme sedan!

En av killarna som gick vidare från Stockholm, Jimmy Claesson, är en barndomskompis till mig. Vi har knappt setts sedan vi gick ut sexan, men måste ju helt klart sitta och hålla tummarna för att det går bra för honom nu! Han var grym, helt klart!

Så från och med nu ska jag försöka titta på Idol för att hålla mig uppdaterad och hålla tummarna för att han går riktigt långt, allra helst till finalen tycker jag nog faktiskt! Fast jag kanske är lite partisk... *hehe*

Nej, nu ska jag slå igång en film och sen försöka sova lite.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Siri

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-12 @ 21:23:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0