Tänkte det var dags...

...att blogga lite igen.

Måste däremot erkänna att jag inte trodde det hade gått så länge sedan jag bloggade sist, men tiden går fort när man har roligt!
Fast mina veckor har mestadels fyllts av plugg, plugg och åter plugg. Däremellan har jag fått in en del jobb, träning, Betakursen och lite sömn samt två helger med kärleken. Har faktiskt hunnit med några helger då jag inte pluggat eller jobbat också, som en tjejkväll med Emelie för en månad sen när vi åt god mat och tittade på Let's Dance. Jisses, har det gått en månad redan? Snacka om att vara insnöad...
Fast det är kanske inte så konstigt att jag är det då jag faktiskt i princip pluggat från att jag klivit upp på morgonen tills jag gått och lagt mig på kvällarna utom när jag jobbat, varit på Beta eller tränat! Det är snarare konstigt att jag inte börjat drömma om samverkan, skolkuratorer och socialsekreterare liksom. Fast här om helgen tog jag helt ledigt och åkte till Follökna tillsammans med Alpha- och Betagrupperna. Det var helt fantastiskt!

Nästa fredag kommer N hit, jag längtar! Har gått fyra veckor den här gången sedan vi sågs sist då han har tentaperiod nu och har hur mkt plugg som helst.

Imorgon ska jag och Veran åka och titta i affärer i Skärholmen hade vi tänkt, Veran har bilen så det är så smidigt att ta sig dit! Så jag borde väl gå och lägga mig snart, men tänkte skriva klart här först och sen kanske se en film, behöver ju inte kliva upp förrän nio imorn typ. *hehe*
Ska försöka ta mig tid att mobilblogga nån mer gång, min klasskompis hade lyckats så jag tror jag ska fråga henne hur hon gjorde. Annars får jag helt enkelt försöka blogga nån gång ibland.

Men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva faktiskt så blir nog film snart om jag inte somnar innan... *haha*
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0