Kärlek...

...måste jag bara skriva några ord om känner jag.

Spenderade helgen med Nils hos hans föräldrar i Nyköping, vilket var helt fantastiskt! Vi hade en jätte mysig helg med god mat, prat, skratt och tid för varandra.
Nils kompletterar mig på ett helt makalöst sätt, jag kan inte ens beskriva allt som händer i mig när jag tänker på honom, än mindre när jag träffar honom. Det känns bara som att det är så här det ska vara, han och jag.
Han får mig att le, att känna mig vacker, att vara mig själv och aldrig nånsin behöva låtsas för han tycker om mig för att jag är jag. Han gör mig fruktansvärt lycklig och jag kan med enkelhet säga att jag aldrig förut känt så här och mena det.

Han är helt enkelt mannen i mitt liv!



Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0